Regulamin zakupów

Reklamacje

W sytuacji, gdy otrzymany towar okaże się wadliwy, możesz skorzystać z następujących uprawnień:- zgłoszenie wady jako świadczenia gwarancyjnego bezpośrednio do serwisu gwaranta (producent, importer) lub bezpośrednio do sprzedającego (procedura reklamacyjna);- zgodnie z Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego, zgłoszenie niezgodności towaru z umową (procedura reklamacyjna);- na podstawie Kodeksu Cywilnego – zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi.W każdym przypadku zgłoszenia reklamacji Sprzedającemu należy wypełnić formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie internetowej w zakładce „Reklamacje”. W przypadku uruchomienia dowolnej procedury reklamacyjnej transport reklamowanych towarów odbywa się na koszt i zlecenie Sprzedającego, za pośrednictwem firmy kurierskiej. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć komplet akcesoriów oraz kartę gwarancyjną.Reklamacje związane z usługami online (niewłaściwe towary znajdujące się w koszyku lub nieprawidłowo naliczone koszty dostawy towarów) można składać poprzez formularz reklamacyjny dostępny na naszej stronie internetowej w zakładceBiuro Obsługi Klienta“ „Zwroty“. Zwrotów towarów można dokonywać tylko i wyłącznie na adres: 

"EuroMoka"

ul. Kęstučio 20,

Prienai, Litwa, LT-59129

Zwroty

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Kupujący będący osobą fizyczną nabywającą Towar w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni (liczone od dnia wydania rzeczy lub zawarcia umowy na wykonanie usługi). Stosowne oświadczenie może zostać złożone poprzez przesłanie go w sposób pisemny na adres Dział Zwrotów "EuroMoka" ul. Kęstučio 20, Prienai, Litwa, LT-59129, drogą mailową na adres profpet@profpet.pl

Towar zwracany w związku z odstąpieniem od umowy nie może nosić innych śladów użytkowania niż zgodne ze zwykłym zarządem rzeczą. W celu dokonania zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Towar oraz dostarczyć na własny koszt ( prosimy o dołączenie oryginału oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie Towaru przez Kupującego) na adres: Dział Zwrotów "EuroMoka" ul. Kęstučio 20, Prienai, Litwa, LT-59129

W sytuacji, gdy zwracany towar zostanie zwrócony uszkodzony, niekompletny lub noszący znamiona użytkowania wychodzącego poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo dochodzenia od Kupującego odszkodowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Sprzedawca przekaże należność na rachunek bankowy Kupującego, wystawi fakturę korygującą, którą odeśle na adres Kupującego.

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Zgodnie z art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 maja 2013 r. („Rozporządzenie”)  w sprawie możliwości rozwiazywania sporów konsumenckich pozasądowymi metodami, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Sposoby płatności:

Koszt dostawy produktów jest uzależniony od wartości zamówienia.

Płatność przelewem - wysyłka towaru następuje po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym.

Kurs wymiany jest ustalany w momencie zawarcia transakcji i zależy od aktualnego kursu waluty

Dokładamy wszelkich starań, by zamówiony towar trafił do Ciebie w idealnym stanie.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące kosztów i sposobów dostawy, skontaktuj się z nami przez poniższy formularz lub bezpośrednio Biurem Obsługi Klienta.